Kamis, 26 November 2015

Saya Dapatkan Henry menikam saya Di mana-mana dia mahu dan Saya Rasa Lebih Baik

Saya Dapatkan Henry menikam saya Di mana-mana dia mahu dan Saya Rasa Lebih Baik

Akupunktur adalah kaedah lama 3000 tahun penyembuhan badan. Ia dilakukan dengan memasukkan jarum ke dalam saluran tenaga khayalan dipanggil meridian yang berjalan melalui badan seterusnya meningkatkan tahap tenaga. Ahli akupunktur akan melihat lidah anda dan memeriksa nadi anda. Hanya dengan cara ini doktor boleh memberitahu dengan tepat apa yang berlaku di dalam badan anda itu boleh menetapkan anda herba yang betul. Tidak, industri farmaseutikal tidak membuat sesen pun di sini.

Rumpai, kulit kayu, buah-buahan kering, daun, semua masak dalam air

Apabila saya pergi untuk melihat Dr. Henry Su saya rasa selesa. Sebaik sahaja saya masuk klinik, aroma herba yang sempurna deria saya, ia adalah bau yang baik yang ini sahaja membuatkan saya berasa lebih baik. Saya kemudian berbaring di atas katil dan Henry melihat lidahku dan memeriksa nadi saya di kedua-dua tangan. Dia tahu. Henry akan melekat beberapa jarum - biasanya di pergelangan tangan saya, perut dan beberapa tempat di kaki saya. Tiada yang menyengat. Dalam 5 tahun saya telah melihat Henry mereka jarum tidak menyakiti kecuali untuk majlis itu ganjil dan itu adalah kerana keadaan badan saya adalah begitu rendah bahawa jarum khusus ini adalah agak terlalu banyak dan saya memerlukan sesuatu yang lebih ringan.

Tiada antibiotik di sini. Ia adalah tentang pesakit dan masa sebelum anda melihat hasil

Apabila anda mempunyai jangkitan doktor biasanya akan memberikan anda antibiotik. Ia adalah bahan ganas kepada badan yang membunuh bakteria baik dan buruk yang anda ada dalam badan anda. Ia adalah cepat. Falsafah akupunktur adalah bahawa apa-apa penyakit perlu dirawat dari akar, dan oleh itu menembusi organ-organ dalaman badan dan memberi mereka apa yang mereka mahu. Ia menganalisis masalah ini secara terperinci tepat dan ia adalah begitu tepat bahawa ketika pernah saya mendapat selesema atau memerlukan rangsangan untuk sistem imun saya dan saya pergi untuk melihat Henry I melihat hasil dalam hari, dan kadang-kadang dalam hari yang sama. Apabila saya berada di situ selama kira-kira 45 minit dengan jarum dalam badan saya ia adalah masa untuk menarik mereka keluar dan meletakkan bersama-sama beg herba Cina bagi saya untuk membawa pulang dan memasak. Mereka herba mempunyai rasa yang amat berat tetapi saya memasak mereka dan minum teh yang keluar daripadanya. Ini adalah kesihatan tulen dengan bahan semulajadi SAHAJA. Dan ia berfungsi masa SETIAP, saya boleh menjamin bahawa. Dan ia tidak bahawa saya cuba untuk menjual sesuatu di sini - tidak ada. Saya hanya mahu ed untuk berkongsi dengan anda cara yang mudah lagi berkesan untuk merawat badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar