Kamis, 26 November 2015

Gelang magnet

Gelang magnet

Cara yang barang kemas magnet dan terapi magnet disambungkan adalah satu konsep yang menarik. Gelang magnet telah digunakan selama beberapa tahun untuk membantu orang yang mengalami sakit di pergelangan tangan atau pergelangan kaki mereka. Ia adalah satu perubatan alternatif semula jadi bahawa orang boleh memilih untuk menggunakan. Ramai yang tidak mahu mengambil ubat preskripsi dan ubat-ubatan tidak selalu bekerja, jadi orang telah membazirkan wang untuk perubatan dan terus menderita.

Perhiasan magnet dan terapi magnet dihubungkan dengan membantu dengan masalah kesihatan yang lain juga. Ada yang mendapati keselesaan apabila menggunakan jenis perhiasan bagi osteoporosis. Keadaan perubatan lain yang mendapat manfaat daripada jenis perhiasan adalah luka, fibromyalgia, beberapa keadaan kencing manis (biasanya mempunyai kaitan dengan kaki), dan artritis.

Barang kemas magnet dan terapi magnet disambungkan untuk penyembuhan perubatan semula jadi dan mereka bekerja seperti ini. Orang Cina mula-mula cuba ini jenis terapi beberapa tahun lalu. Mereka beranggapan bahawa magnet boleh menjadi terapi untuk orang yang mengalami beberapa jenis kesakitan. Terapi magnet berfungsi dengan membenarkan darah untuk mengalir dengan lebih cekap, oleh itu meningkatkan peredaran dalam badan, oleh itu melegakan kesakitan. Kebanyakan orang mempunyai sakit dari penyakit mereka kerana sendi telah menjadi radang. Ini jenis terapi boleh membantu untuk mengurangkan keradangan.

Gelang magnet secara amnya digunakan untuk membantu melegakan kesakitan yang dikaitkan dengan artritis, tendinitis, carpal tunnel, dan beberapa kecederaan. Ini gelang diperbuat daripada bahan yang berbeza. Sesetengah bahan mereka dibuat dari adalah titanium, tembaga, dan keluli tahan karat. Terdapat pelbagai saiz, gaya, dan warna siapa yang boleh dipilih. Ini boleh ditetapkan oleh doktor dan kemudian meningkat di farmasi tempatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar